Marketing Plan


Ένα καλό marketing plan βοηθά την επιχείρηση και τον επιχειρηματία να διαγνώσει σωστά τους πελάτες και τον ανταγωνισμό και να αναπτύξει μια στρατηγική ούτως ώστε η επιχείρηση του να ξεχωρίσει.

Σε ό,τι αφορά στις επιχειρηματικές αποφάσεις, ο όρος Marketing ερμηνεύεται ως ο προσανατολισμός του management προς την αγορά, προκειμένου ο επιχειρηματίας να σχηματίσει μία όσο το δυνατό πιο εμπεριστατωμένη άποψη για το μέγεθος και τις δυνατότητες της αγοράς προς την οποία προσανατολίζεται η δραστηριότητά του.

Η έννοια της αγοράς εμπεριέχει ολόκληρο το επιχειρησιακό περιβάλλον στο οποίο πρόκειται να λειτουργήσει η επιχείρηση, περιλαμβάνει δε μία σειρά από παραμέτρους όπως:

  • Καταναλωτές
  • Προμηθευτές
  • Ανταγωνιστές
  • Περιορισμούς (τεχνικούς, οικονομικούς, πολιτικούς, νομικούς, διοικητικούς).
define_marketing_plan3
define_marketing_plan

Η εταιρεία μας μπορεί να αναπτύξει ένα marketing plan για εσάς προσαρμοσμένο στις πραγματικές σας ανάγκες, χρησιμοποιώντας τα πλέον σύγχρονα μεθοδολογικά εργαλεία όπως McKinseys 7s, STEEPLE framework, ΑΝΑΛΥΣΗ 5 ΔΥΝΑΜΕΩΝ PORTER, SMART framework

Η μεθοδολογία με την οποία αναπτύσουμε ένα marketing plan ακολουθεί τα εξής βήματα:

  1. Καταγραφή Οράματος, Αποστολής και Αξιών
  2. Ανάλυση αγοράς και Ανταγωνισμού (εξωτερικό περιβάλλον)
  3. Καταγραφή υφιστάμενης επιχειρησιακής κατάστασης (εσωτερικό περιβάλλον)
  4. Σκοπός και Στόχοι marketing (βραχυπρόθεσμη, μεσοπρόθεσμη και μακρυπρόθεσμη ανάλυση)
  5. Στρατηγική
  6. Τακτική (πηγές χρηματοδότησης, προϋπολογισμός)
  7. Πλάνο ενεργειών (marketing mix, campaigns, δείγματα διαφημίσεων)
  8. Οργάνωση – Διεργασίες πωλήσεων (εφαρμογή δεικτών KPIs)
Τα οφέλη από την ανάπτυξη ενός marketing plan είναι

  • Αναγνώριση των επιθυμιών και αναγκών των πελατών
  • Αύξηση της ζήτησης για τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες
  • Σχεδιασμός νέων προϊόντων που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών
  • Αναγνώριση των ανταγωνιστών και αξιοποίηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος
  • Brand awareness
  • Στοχοθέτηση και Αναγνώριση νέων ή δυνητικών πελατών
  • Παρακολούθηση και Έλεγχος απόδοσης των εφαρμοζόμενων στρατηγικών
define_goals

Αν ενδιαφέρεστε για την υπηρεσία μας πατήστε εδώ.